Prohlédněte si kompletní portfolio naší firmy:
Stáhnout PDF0.5-2 dny
Úvodní talentový workshop pro management i zaměstnance. Gallup testování pro 0,5 denní kurz není nutné, pro navazující dny výrazně zvedá účinnost, dopad a udržitelnost.
1 den
Využití autentického způsobu fungování ve své pracovní i životní roli. Využití Gallup Leadership know-how. Workshopu předchází talentový test a konzultace.
1 den
Pochopení rozdílnosti kolegů a nastavení efektivní spolupráce s využitím unikátních talentů v týmu. Práce s talentovým týmovým gridem.
1 den
Zavedení 4 nejdůležitějších prvků do vlastního leadershipu. Budování důvěry, upevnění stability, přinášení naděje a perspektivy, projevování lidskosti a soucitu.
0.5-1 den
Úvodní workshop k práci s hodnotami pro management i zaměstnance. Součástí je test osobních hodnot Barrett Values Centre.
1 den
Jak vybudovat spolupracující týmovou kulturu postavenou na budování týmových hodnot a konceptu kmenového vůdcovství (Tribal Leadership).
0.5-2 dny
Specifika řízení vzdálených týmů. Kurz plný sdílení mezi účastníky a praktických nástrojů z leadershipu a agility se zaměřením na změnu leadershipového stylu.
2+2 dny
Budování autentického leadershipu a změna leadershipového stylu směrem k podpoře a inspiraci. Základní koučovací techniky a jejich trénink v rolových situacích.
1 den
Motivace zaměstnance postavená na naplnění jeho osobních potřeb a hodnot. Nácviky vedení motivačních rozhovorů 1 na 1 a práce s motivací v týmu.
1 den
Trénink vedení rozhovorů 1 na 1 směrem k vytvoření úzkého a neformálního vztahu se zaměstnancem, podpoře výkonu, motivace a dlouhodobého rozvoje.
1-2 dny
Nastavování opravdu fungujících cílů pro jednotlivce i týmy, využití konceptu KPIs a OKRs. Vytváření týmového commitmentu a efektivní empowerment zaměstnanců.
2 dny
Růstové vs. fixní myšlení a jak to růstové budovat. Trénink postavený na osobních transformačních cvičeních měnících přístup k výzvám, se kterými se v práci potýkáme.
1 -2 dny
Základy efektivního Time Managementu postaveného na konceptu 5 návyků (D. Allen, Getting Things done) a práci s rozdílnostmi talentových skupin (Gallup).
2 dny
Komunikační modely a kognitivní zkreslení, nejčastější pasti efektivní komunikace, řešení konfliktů, nenásilná komunikace a dosahování shody.
1 +1 den
Základy efektivní facilitace v offline (1 den) nebo online (1 den) prostředí. Využívání facilitačních technik a kolaborativních nástrojů. Moderace a mediace.
1 -2 dny
Veřejné vystupování, formáty nejefektivnějších prezentací, dynamika projevu, Story Telling a improvizace, efektivní prezentace online.
1 den
Zvládání akutního a dlouhodobého stresu, reakce na neustálou změnu, uzavírání kruhů, omezování rozpracovanosti a podpora efektivního Time Managementu.
1 -2 dny
5 pilířů Wellbeingu, budování vnitřní osobní rovnováhy, schopnost efektivně relaxovat a dobíjet energii při náročném výkonu. Efektivní relaxační a meditační cvičení.
2 dny
Moderní projektové řízení postavené na Waterfall přístupu doplněného o ty nejefektivnější Agile prvky použitelné v jakémkoliv týmu.
2 dny
Základy Agile přístupu – Scrum, Design Thinking a Kanban v rámci interaktivního tréninku využívajícím případové studie a agilní simulaci Lego4Scrum.
1 den
Kurz zaměřený na využití agilního mind-setu v leadershipu (Fail-fast, Feedback, Empowerment, Kanban) a jeho praktické aplikaci do každodenního způsobu fungování.
3-5 dnů
Příprava a zajištění oficiálních zkoušek mezinárodního standardu Prince2® (Foundation i Practitioner) a Prince2 Agile® v rámci akreditovaného kurzu.
2 dny
Trénink vycházející z metodiky Creating Client Value od autora SPIN metody. Změna pohledu obchodníka na to jak klient nakupuje. Práce s jednotlivými fázemi nákupního cyklu.
2 dny
Budování osobního obchodního stylu postaveného na silných stránkách. Metodický základ v metodice Gallup a Obchodě postaveném na hodnotě.
1 den
Techniky vyjednávání a dosahování vyjednávacích cílů. Zvládání emočně náročných situací a psychologie komunikace v obchodě.
1 den
Vytváření hodnoty a vybudování naléhavosti směrem k urychlení posunu obchodního cyklu kupředu. Typologie klientů a základní uzavírací techniky z metodiky SPIN.
1 den
Řízení obchodní pipeline, výběr klientů s největším potenciálem a řízení investice vlastních kapacit a pozornosti do nejhodnotnějších obchodních případů.
Už první schůzku bereme vážně. Rozebereme Vaše potřeby a poskytneme náš vhled do problematiky. Nehledě na to, jestli se pro společnou spolupráci rozhodnete.