Obchodní podmínky pro spotřebitele

Poskytovatelem a provozovatelem webových stránek je:

Inpram edu s.r.o., se sídlem Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, IČO: 06320996, společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 101409

Kontaktní telefon:+420 730 807 886, Kontaktní email: core@inpram.cz

(dále jen „Poskytovatel“)

I.    ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Obchodní podmínky. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Zákazníkem prostřednictvím webového rozhraní. Nabídka produktů Poskytovatele je uvedena na webové stránce www.inpram.cz (dále jen „webová stránka“).
  2. Souhlas s obchodními podmínkami. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Zákazník odesláním objednávky stvrzuje, že se před uzavřením smlouvy s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi bez výhrad souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v individuální smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.
  3. Zákazník. Pro účely těchto obchodních podmínek se za Zákazníka považuje pouze osoba, která je spotřebitelem, tedy osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen „Zákazník“). Pro vyloučení pochybností platí, že tyto obchodní podmínky se nevztahují na zákazníky, kteří jsou právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání produktu v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání; pro zákazníky – podnikatele jsou platné a účinné obchodní podmínky dostupné zde.

II.   UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Objednávka. Pro objednání produktu vyplní Zákazník objednávkový formulář na webové stránce. Zákazník v této souvislosti bere na vědomí, že prezentace produktů uvedená na webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o návrh Poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, aby Zákazník odeslal objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky Poskytovatelem. Objednávkový formulář obsahuje zejména následující náležitosti:
    • informace o objednávaném produktu;
    • fakturační a kontaktní údaje Zákazníka;
    • údaj, že Zákazník objednáváprodukt jako spotřebitel;
    • celkovou cenu produktu, včetně nákladů na dodání produktu, všech daní, poplatků a jinýchobdobných peněžitých plnění; a
    • informace o způsobu úhrady ceny produktu.
  2. Kontrola před odesláním objednávky. Před zasláním objednávky je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník Poskytovateli kliknutím na tlačítko „Objednávám s povinností platby“. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.
  3. Potvrzení přijetí objednávky. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení Zákazníkovi potvrdí e-mailem, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka uvedenou v objednávce (dále jen „Potvrzení“). Pro vyloučení pochybností platí, že Poskytovatel není povinen obdrženou objednávku potvrdit. Nepotvrzená objednávka není pro Poskytovatele závazná. Poskytovatel je rovněž oprávněn si objednávku ověřit v případě pochybností o pravosti a vážnosti objednávky. Neověřenou objednávku může Poskytovatel odmítnout.
  4. Okamžik uzavření smlouvy. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká okamžikem doručení Potvrzení. V případě, že cena předmětného produktu nebude Zákazníkem uhrazena do 14 kalendářních dnů ode dne doručení Potvrzení na elektronickou adresu Zákazníka, platí, že Zákazník na smlouvě netrvá a od smlouvy odstoupil.
  5. Souhlas Zákazníka s použitím komunikačních prostředků na dálku. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  6. Poukaz. V rámci objednávkového formuláře je Zákazník rovněž oprávněn vložit údaj o tom, že objednávaný produkt objednává jako „dárkový“ poukaz pro třetí osobu. V takovém případě se tedy má za to, že smlouva mezi Zákazníkem a Poskytovatelem je uzavřena ve prospěch třetí osoby – obdarovaného, přičemž obdarovaný se stává oprávněnou osobou ze smlouvy okamžikem, kdy projeví se smlouvou souhlas, tedy nejpozději okamžikem, kdy vyplní a odešle talentový test dle čl. IV odst. 1 této Smlouvy. Ustanovení čl. IV těchto obchodních podmínek se přiměřeně použijí i na obdarovaného. Pro vyloučení jakýchkoli pochybností platí, že poukaz je platný po dobu 6 měsíců ode dne jeho vydání. Pokud vyprší doba platnosti poukazu, pozbývá poukaz bez dalšího svou platnost.

III.  PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Ceny produktů. Webové stránky obsahují informace o produktech, a to včetně uvedení cen jednotlivých produktů. Ceny produktů jsou uvedeny všech souvisejících nákladů, daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Ceny produktů zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webových stránkách. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Související náklady. Zákazníkovi nejsou účtovány žádné další poplatky, daně, náklady na dodání či jakékoliv jiné platby.
  3. Způsob úhrady. Způsob úhrady si Zákazník zvolí při provádění objednávky. Cenu produktů může Zákazník uhradit následujícími způsoby:
    • bankovním převodem na účet Poskytovatele. Za platbu tímto způsobem nebudou Zákazníkovi účtovány žádné poplatky;
    • prostřednictvím platební brány GoPay. Pokud Zákazník zvolí platbu pomocí GoPay, proběhne celý platební proces prostřednictvím poskytovatele platebních služeb GoPay, a to za podmínek používání služeb GoPay, které jsou k dispozici na www.gopay.com. Za platbu tímto způsobem nebudou Zákazníkovi Poskytovatelem účtovány žádné poplatky.
  4. Zálohy. Poskytovatel nepožaduje od Zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu.
  5. Bezhotovostní platby. V případě platby bankovním převodem je Zákazník povinen uhradit cenu produktu společně s uvedením variabilního symbolu platby, a to v době splatnosti uvedené na faktuře. V případě bezhotovostní platby je závazek Zákazníka uhradit cenu produktu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele. Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn neposkytnout Zákazníkovi jakýkoliv produkt uvedený v čl. IV těchto obchodních podmínek, případně nezahájit poskytování služeb ohledně jakéhokoliv produktu uvedeného v čl. IV těchto obchodních podmínek, dokud nedojde k úplné a řádné úhradě ceny za předmětný produkt ve smyslu předchozích ustanovení těchto obchodních podmínek.
  6. Faktura. Poskytovatel vystaví Zákazníkovi daňový doklad – fakturu a zašle ji Zákazníkovi prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu Zákazníka.
  7. Slevový kód. Slevový kód na částku nebo procenta opravňuje Zákazníka k nákupu produktu z nabídky umístěné na webové stránce se slevou určenou na předmětném slevovém kódu. Zákazník má právo na jednorázové použití slevového kódu během nákupu na webové stránce. Slevové kódy se nesčítají. Nelze využít dva slevové kódy během jednoho nákupu. Slevové kódy nelze vyměnit na ekvivalentní peněžní hodnotu. Slevové kódy nejsou platebními prostředky, jsou pouze slevami na částku z kupní ceny. Zákazník aktivuje slevu přidáním vybraného produktu do objednávky, a následně zadáním slevového kódu v políčku označeném "Mám slevový kód". Po zadání správného kódu a jeho přijetím tlačítkem „Uplatnit”, který se nachází u políčka „Mám slevový kód”, je Zákazníkovi udělena sleva vypočítána od aktuální ceny produktu v souladu s pravidly určenými v těchto obchodních podmínkách. Slevové kódy mají určenou dobu platnosti, přičemž informace o platnosti slevového kódu je uvedena na slevovém kódu; po jejím uplynutí nebude možné použití kódů. Není-li uvedena platnost slevového kódu, činí platnost slevového kódu 30 kalendářních dnů.
  8. Pro vyloučení jakýchkoli pochybností platí, že Poskytovatel neposkytuje peníze ani žádný jiný způsob kompenzace za nevyužitou hodnotu poukazu dle čl. II odst. 6 těchto obchodních podmínek nebo slevového kódu dle čl. III. odst. 7. těchto obchodních podmínek.

IV.  PRODUKTY

Gallup Test

1. Je-li součástí produktu, který si Zákazník zvolil, talentový test, platí následující ujednání:

  • Pokyny. Do 5 pracovních dnů od úplné úhrady ceny bude na elektronickou adresu Zákazníka doručen e-mail s instrukcemi k vyplnění talentového testu, včetně odkazu na talentový test.
  • Vyhodnocení. Poté, co Zákazník vyplní talentový test, bude mu do 7 pracovních dnů na elektronickou adresu Zákazníka doručen e-mail (dále jen „Vyhodnocovací e-mail“), jehož součástí bude:
    • vyhodnocení talentového testu (dále jen „Report“);
    • přihlašovací údaje do aplikace. Pro přístup do aplikace musí Zákazník odsouhlasit Podmínky pro přístup a užití Aplikace, které jsou dostupné zde https://talent.inpram.cz/; a případně i
    • pokyny k přihlášení na workshop a/nebo individuální konzultaci, je-li součástí produktu, který si Zákazník zvolil, také online workshop a/nebo individuální konzultace; pravidla konání online workshopu a/nebo individuální konzultace jsou stanovena v odst. 2 tohoto článku.
Workshop

2. Je-li součástí produktu, který si Zákazník zvolil, talentový test, platí následující ujednání:

  • Pokyny. Pokyny k výběru a přihlášení na online workshop budou Zákazníkovi doručeny ve Vyhodnocovacím e-mailu a následně před konáním workshopu.
  • Změna termínu workshopu ze strany Poskytovatele. Při nízkém počtu Zákazníků nebo v případě zásahu vyšší moci se workshop neuskuteční. V takovém případě Poskytovatel nabídne Zákazníkovi náhradní termín. Při onemocnění lektora může dojít k přeložení workshopu na jiný termín, anebo Poskytovatel zajistí stejně kvalifikovaného lektora v původně plánovaném termínu workshopu. O všech případných změnách bude Poskytovatel Zákazníka včas informovat na elektronickou adresu Zákazníka. V případě nesouhlasu Zákazníka se změnou termínu workshopu ze strany Poskytovatele, je Zákazník oprávněn svou objednávku online workshopu zrušit, a to nejpozději do 3 kalendářních dnů ode dne oznámení změny termínu workshopu; a to e-mailem na e-mailovou adresu: core@inpram.cz a požadovat vrácení poměrné části uhrazené ceny za tuto součást produktu (Zákazníkovi bude tedy vrácena cena, která se bude rovnat celkové ceně zakoupeného produktu po odečtení ceny za Gallup test), a to na účet, z něhož byla předmětná částka uhrazena či na jiný účet, který Zákazník Poskytovateli písemně sdělí. Poskytovatel se v této souvislosti zavazuje vrátit Zákazníkovi poměrnou část uhrazené ceny dle předchozí věty nejpozději do 30 kalendářních dní ode dne, kdy mu byla doručena oprávněná žádost Zákazníka ohledně zrušení termínu a požadavku na vrácení poměrně zaplacené ceny. Nebude-li nesouhlas Zákazníka se změnou termínu doručen Poskytovateli do 3 kalendářních dnů ode dne oznámení změny termínu workshopu, má se za to, že Zákazník se změnou termínu souhlasí.
  • Změna/zrušení termínu online workshopu ze strany Zákazníka. Pokud z důvodu na straně Zákazníka nedojde k realizaci online workshopu ve zvoleném termínu dle písm. a) a/nebo náhradním termínu dle písm. b) tohoto odstavce obchodních podmínek (příp. pokud se Zákazník na online workshop z jakéhokoliv důvodu nedostaví), nemá Zákazník právo na vrácení ceny za online workshop; tímto není dotčeno ustanovení písm. d) toho odstavce obchodních podmínek.
  • Storno podmínky. Zákazník je oprávněn nejpozději 24 hodin před plánovaným započetím online workshopu bezplatně požádat o změnu termínu online workshopu, a to elektronicky, prostřednictvím e-mailu zaslaného Zákazníkem na e-mailovou adresu: core@inpram.cz; v takovém případě bude Zákazníkovi umožněno zvolit si jiný termín online workshopu. V případě, že Zákazník zruší termín online workshopu méně než 24 hodin před plánovaným započetím online workshopu, nemá Zákazník nárok na náhradu již zaplacené ceny za online workshop.
Individuální konzultace

3. Je-li součástí produktu, který si Zákazník zvolil, také individuální online konzultace, platí následující ujednání:

  • Pokyny. Pokyny k výběru a přihlášení na individuální konzultaci budou Zákazníkovi doručeny ve Vyhodnocovacím e-mailu a následně před konáním individuální konzultace.
  • Změna termínu individuální konzultace ze strany Poskytovatele. V případě, že z důvodu zásahu vyšší moci se individuální konzultace neuskuteční, nabídne Poskytovatel Zákazníkovi náhradní termín. Při onemocnění lektora může dojít k přeložení konzultace na jiný termín, anebo Poskytovatel zajistí stejně kvalifikovaného lektora v původně plánovaném termínu individuální konzultace. O všech případných změnách bude Poskytovatel Zákazníka včas informovat na elektronickou adresu Zákazníka. V případě nesouhlasu Zákazníka se změnou termínu individuální konzultace ze strany Poskytovatele, je Zákazník oprávněn svou objednávku online individuální konzultace zrušit, a to nejpozději do 3 kalendářních dnů ode dne oznámení změny termínu individuální konzultace, a to e-mailem na e-mailovou adresu: core@inpram.cz a požadovat vrácení poměrné části uhrazené ceny za tuto součást produktu (Zákazníkovi bude tedy vrácena cena, která se bude rovnat celkové ceně zakoupeného produktu po odečtení ceny za Gallup test), a to na účet, z něhož byla předmětná částka uhrazena či na jiný účet, který Zákazník Poskytovateli písemně sdělí. Poskytovatel se v této souvislosti zavazuje vrátit Zákazníkovi poměrnou část uhrazené ceny dle předchozí věty nejpozději do 30 kalendářních dní ode dne, kdy mu byla doručena oprávněná žádost Zákazníka ohledně zrušení termínu a požadavku na vrácení poměrně zaplacené ceny. Nebude-li nesouhlas Zákazníka se změnou termínu doručen Poskytovateli do 3 kalendářních dnů ode dne oznámení změny termínu, má se za to, že Zákazník se změnou termínu souhlasí.
  • Změna/zrušení termínu individuální konzultace ze strany Zákazníka. Pokud z důvodu na straně Zákazníka nedojde k realizaci individuální konzultace ve zvoleném termínu dle písm. a) a/nebo náhradním termínu dle písm. b) tohoto odstavce obchodních podmínek (příp. pokud se Zákazník na individuální konzultaci z jakéhokoliv důvodu nedostaví), nemá Zákazník právo na vrácení ceny za individuální konzultaci; tímto není dotčeno ustanovení písm. d) toho odstavce obchodních podmínek.
  • Storno podmínky. Zákazník je oprávněn nejpozději 24 hodin před plánovaným započetím individuální konzultace bezplatně požádat o změnu termínu individuální konzultace, a to elektronicky, prostřednictvím e-mailu zaslaného Zákazníkem na e-mailovou adresu: core@inpram.cz; v takovém případě bude Zákazníkovi umožněno zvolit si jiný termín individuální konzultace. V případě, že Zákazník zruší termín individuální konzultace méně než 24 hodin před plánovaným započetím individuální konzultace, nemá Zákazník, nedohodnou-li se smluvní strany jinak, nárok na náhradu již zaplacené ceny za individuální konzultaci.

V.  PRÁVO ZÁKAZNÍKA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě. V případě, že je smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku má Zákazník právo od uzavřené smlouvy do 14 dnů   odstoupit bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy dle tohoto odstavce se smlouva od počátku ruší.
  2. Formulář pro odstoupení od smlouvy. Odstupuje-li Zákazník od smlouvy dle tohoto článku obchodních podmínek, oznámí tuto skutečnost Poskytovateli elektronicky na emailovou adresu core@inpram.cz.
  3. Souhlas s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Úhradou ceny produktu uděluje Zákazník Poskytovateli výslovný souhlas s poskytováním služby ihned po uzavření smlouvy. Díky tomu získá Zákazník pokyny k vyplnění talentového testu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Okamžikem, kdy Zákazník vyplní talentový test, Poskytovatel započne s vyhodnocováním talentového testu. Jelikož bude Zákazníkovi služba poskytnuta ještě před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy, která je zákonem pro spotřebitele stanovena, Zákazník pozbývá v souladu s ustanovením § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to ve chvíli, kdy Zákazník vyplní talentový test.
  4. Vrácení peněžních prostředků. V případě odstoupení od smlouvy dle tohoto článku je Poskytovatel povinen vrátit Zákazníkovi zaplacené finanční částky, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informováni o rozhodnutí Zákazníka odstoupit od smlouvy. Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který Zákazník použil pro provedení počáteční transakce, nedohodnou-li se strany jinak.
  5. Práva z vadného plnění. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

    Poskytovatel odpovídá Zákazníkovi, že produkt při převzetí nemá vady. Zejména Poskytovatel odpovídá Zákazníkovi, že v době, kdy Zákazník produkt převzal:
    • má produkt vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Poskytovatel nebo výrobce popsal nebo které Zákazník očekával s ohledem na povahu produktu a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se produkt hodí k účelu, který pro jeho použití Poskytovatel uvádí nebo ke kterému se produkt tohoto druhu obvykle používá,
    • produkt odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je produkt v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • produkt vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí.

Poskytovatel má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Zákazník je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u produktu v době 2 let od převzetí. Vytkl-li Zákazník Poskytovateli vadu produktu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou Zákazník nemůže vadný produkt užívat.

Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží, pokud Zákazník před převzetím produktu věděl, že produkt má vadu, anebo pokud Zákazník vadu sám způsobil.

Práva z odpovědnosti za vady produktu se uplatňují u Poskytovatele. Poskytovatel je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Práva z odpovědnosti za vady produkt může Zákazník konkrétně uplatnit i elektronickou poštou na adrese core@inpram.cz.

Poskytovatel je povinen Zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy Zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Zákazník o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel se Zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Reklamace je za vyřízenou považována okamžikem, kdy o této skutečnosti poskytovatel informuje Zákazníka telefonicky, SMS nebo na e-mail Zákazníka uvedený při uplatnění reklamace. Po marném uplynutí lhůty může Zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Poskytovatel je povinen vydat Zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Zákazník není oprávněn bez souhlasu Poskytovatele měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno uskutečnit.

Zákazník sdělí Poskytovateli, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Zákazník změnit bez souhlasu Poskytovatele; to neplatí, žádal-li Zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

Má-li věc vadu, může Zákazník požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Zákazníka. Poskytovatel může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

Zákazník může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:

  • Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s  tímto článkem obchodních podmínek;
  • se vada projeví opakovaně,
  • je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
  • je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka.

Je-li vada věci nevýznamná, Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy; má se za to, že vada věci není nevýznamná.

Pro vyloučení jakýchkoli pochybností platí, že Poskytovatel neposkytuje žádnou záruku za jakost.

VI.  DALŠÍ UJEDNÁNÍ

  1. Materiály. Zákazník je oprávněn využívat Report a veškeré další materiály, které od Poskytovatele obdrží, výhradně pro své potřeby a nemá právo je jakkoli zpřístupňovat třetím osobám. Současně není oprávněn materiály využívat ke svým podnikatelským aktivitám. Veškeré materiály jsou chráněny autorským zákonem.
  2. Vyřizování stížností. Vyřizování stížností Zákazníků zajišťuje Poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy core@inpram.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Zákazníka zašle Poskytovatel na elektronickou adresu Zákazníka.
  3. Kodexy chování. Poskytovatel není ve vztahu k Zákazníkům vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
  4. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Zákazníkem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát – oddělení ADR
    Gorazdova 1969/24
    120 00 Praha 2
    Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

    Zákazník může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Řešení sporů. Poskytovatel a Zákazník se zavazují, že jakékoliv spory související s uzavřením smlouvy dle těchto obchodních podmínek budou řešit přednostně vzájemnou dohodou. Teprve nepodaří-li se odstranit spor smírnou cestou, jsou Poskytovatel a Zákazník oprávněni řešit tento spor u věcně příslušného soudu v České republice. Místní příslušnost bude určena dle sídla Poskytovatele.
  6. Autorskoprávní ujednání. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky (včetně fotografií) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové stránky. Zákazník není oprávněn při využívání webových stránek používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové stránky. Webové stránky je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních Zákazníků Poskytovatele a který je v souladu s jeho určením. Zákazník si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v nabídce Poskytovatele, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. Poskytovatele nebo smluvních partnerů Poskytovatele, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
  7. Přerušení webové stránky. Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv bez předchozího upozornění změnit nebo odstranit jakoukoliv část webových stránek, případně přerušit provoz webových stránek na neomezeně dlouho dobu, zejména pak z důvodu plánované údržby. Webové stránky se poskytují „tak, jak jsou“ a na základě „dostupnosti“. Poskytovatel neručí za to, že webové stránky budou probíhat bez přerušení, včas, bezpečně a bezchybně.
  8. Osobní údaje. Při zpracování osobních údajů Poskytovatel postupuje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a národními právními předpisy upravujícími zpracovávání osobních údajů. Veškeré informace o zásadách a postupech při zpracování osobních údajů jsou uvedeny zde: www.inpram.cz.
  9. Odkazy na webových stránkách. Kliknutím na některé odkazy na webových stránkách může dojít k opuštění webových stránek a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů. Poskytovatel nenese odpovědnost za obsah stránek třetích osob, na které je odkazováno z webových stránek ani za případné porušení právních předpisů třetími osobami provozujícími tyto stránky a případnou škodu či jinou újmu tím způsobenou. Zařazení jakéhokoliv odkazu na webové stránky neznamená souhlas Poskytovatele s takovou stránkou či její podporu, propagaci apod., pokud tak není výslovně uvedeno.

VII.  ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

  1. Platnost podmínek. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na webové stránce Poskytovatele v den odeslání elektronické objednávky Zákazníka. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek a platnou cenu objednaného produktu, nebylo-li v konkrétním případě dohodnuto jinak.
  2. Změny podmínek. Znění obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  3. Přístup ke smlouvě. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě.
  4. Neplatnost ustanovení obchodních podmínek. V případě, že jakékoliv ustanovení těchto obchodních podmínek je neplatné anebo nevykonatelné, neovlivní to platnost ostatních ustanovení. Ta zůstanou platná a vykonatelná podle podmínek v nich stanovených.
  5. Rozhodné právo. Veškeré smluvní vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Poskytovatelem při uzavření smlouvy dle těchto obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky.
  6. Jazyk. Tyto podmínky jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce. Smlouva může být uzavřena pouze v českém jazyce.
  7. Jiná ujednání mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na jiných podmínkách. V takovém případě je dohoda smluvních stran nadřazena těmto obchodním podmínkám. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty. Zákazník doručuje Poskytovateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Poskytovatel doručuje Zákazníkovi korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
  8. Kontrola. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném a účinném znění.
Nahoru

Máte dotaz nebo připomínku? Ozvěte se nám!

Díky! Vaše zpráva byla odeslána.
Během odesílání formuláře došlo k chybě. Zkuste to prosím znovu.
Cookies nastavení
Close Cookie Preference Manager
Cookie nastavení
Potvrďte prosím volbu cookies podle své chuti, jen ty technické není možné vypnout, protože jsou nutné pro správnou funkci stránek. Vaše předvolby si zapamatujeme, abychom vám příště pohyb po našem webu maximálně ulehčili.  Více informací
Technické cookies
Soubory cookie potřebné k umožnění základních funkcí webových stránek.
Made by Flinch 77
Oops! Something went wrong while submitting the form.